Solicítanos información

Utiliza el formulario o envíanos un email a [email protected] si quieres ponerte en contacto con nosotros.

Formulario con campos:

2 columnas:
Nombre* | Apellidos*

1 columna:

Empresa *

Cargo

Mail corporativo * (No puede ser Gmail, yahoo, Hotmail.)

En qué estas interesado (Desplegable Multiopción con siguientes):
- Todos grupos de soluciones
- Una consulta genérica
- Una colaboración

Mensaje *

Protección datos (El mismo que hay en SEMIC. Podemos hacer que no aparezca hasta que no empiezan a rellenar algun campo?)
- Nuestro texto legal
- Checklist aviso legal *
- Checklist comercial *

Avui en dia estem molt acostumats a parlar de pàgines web, d’accedir i navegar en elles a través de qualsevol dispositiu, però... coneixes les característiques essencials que poden convertir la teva web en un èxit o un fracàs?

Per a l’equip d’ACTIUM Digital hi ha 7 ítems bàsics i imprescindibles que el Portal Web de la teva empresa ha de tenir si o si. Assabenta’t de quins són en menys de 3 minuts!

 

Què ha de tenir la web de la teva empresa?

T’ho resumim en aquests 7 punts. Si tens al cap llançar un nou projecte web o redissenyar la teva web actual, contacta'ns. Analitzarem i estudiarem el teu projecte sense compromís per oferir-te una solució a mida.

Auditem la teva web?

 

  1. Capacitat d’autogestió fàcil, intuïtiva i simple

Perquè l’actualització de continguts sigui constant, el portal web ha de ser de fàcil gestió pels membres del teu equip, tant si disposen de coneixements tècnics i/o informàtics com si no els tenen. A ACTIUM Digital treballem amb plataformes que així ho permeten, Drupal i Plone. Vols que t’ensenyem què fàcil és administrar una web amb aquestes tecnologies? Clica aquí per a més informació!

  1. Pàgines web adaptatives / Responsive design

A dia d’avui és impensable que una pàgina web no tingui un disseny adaptatiu als diferents dispositius mòbils: smartphones, tablets, portàtils,...etc. Tots els estudis sobre el comportament dels usuaris a internet afirmen que l’accés a la navegació cada cop més es fa des d’aparells mòbils i no des de desktop (ordenadors de sobretaula). De fet, segons l’estudi de la vigèsima edició de l’enquesta anual d’Internautes de l’Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació que elabora l’EGM, el 92,1% dels usuaris espanyols es connecten a internet a través del mòbil vers a un 67,4% que ho fa des d’un ordenador de sobretaula. I un 47,1% dels enquestat va manifestar que no podria viure sense internet al telèfon. Per això, qualsevol pàgina web d’empresa que vulgui donar una visió professional del seu negoci, ha d’adaptar-se de manera automàtica, lògica i ordenada a qualsevol dispositiu.

  1. Velocitat de càrrega òptima

Si t’interessa que els usuaris que visiten el teu lloc web ho facin de manera recurrent i estiguin satisfets amb aquest, és de vital impotència que carregui ràpidament. Per molt bonic i modern que sigui el disseny o que les fotos que contingui estigui fetes per un fotògraf professional, si triga més del compte els usuaris fugiran de la pàgina web.

Hi ha diverses coses que poden alentir una pàgina web: el pes de les imatges, vídeos o arxius, com poden ser el PDF de fulles de productes (els quals han d’estar optimitzats abans de pujar-los), i el servidor web (si en necessites un, et recomanem que li donis un cop d’ull als servidors de Microsoft Azure).

  1. SEO

FONAMENTAL. Si encara no saps què és el SEO, t’avancem que es tracta del Search Engine Optimization, és a dir, el procés de millorar la visibilitat d’un lloc web en els resultats orgànics dels diferents buscadors. Una bona estratègia d’optimització SEO és la clau per a obtenir tràfic orgànic de qualitat. Si aconsegueixes posicionar els teus continguts en les primeres posicions de les SERP hauràs fet molt bona feina.

  1. Bona usabilitat i organització

A qui li agrada que se li obrin finestres automàticament, no poder modificar processos i perdre el control del lloc? A ningú, oi? Dóna-li el control absolut i posa-li fàcil a l’usuari perquè es senti còmode i vulgui passar més temps al teu lloc web i anar tornant a visitar-lo de manera periòdica. Si la teva pàgina web està ben organitzada i segueix una estructura segons els estàndards comuns del mercat, l’usuari la trobarà més amigable i es sentirà més segur.

  1. Pàgina de contacte o elements d’interacció visibles

És molt probable que part dels usuaris que rebis a la teva web vulguin posar-se en contacte amb la teva empresa (per diferents motius). Per això, necessites una pàgina de contacte on puguin deixar un missatge, veure el número de telèfon, obtenir l’adreça física de la seu,...etc. I si a més a més, li facilites amb botons, pop ups o xatbots, encara millor. És una forma senzilla d’aconseguir que els usuaris contactin, per tant, un win-win on les dues parts en surten beneficiades.

  1. Un disseny adaptat a l’estil corporatiu

Per a crear una bona estratègia de marca i aconseguir unificar missatges, és important que el portal web corporatiu respiri el mateix look & feel que la resta d’elements que constitueixen la teva marca: com ara el logo, la tipografia, la decoració dels punts de venta, oficines o fàbriques (depenent del tipus de negoci que sigui), estil d’empresa, filosofia...etc. D’aquesta manera, facilitaràs ubicar més ràpidament als teus usuaris i fer que et reconeguin tant en el món online com en l’offline.

 

Aquests 7 items tan sols són els principals per a crear una pàgina web empresarial amb cara i ulls. Si t’interessa saber com podria arribar a ser, quines funcionalitats pot tenir i què aconseguir amb una pàgina web per a la teva empresa accedeix a més informació aquí.

Auditem la teva web?
Compartir:

Solució relacionada