Utiliza el formulario o envíanos un email a [email protected] si quieres ponerte en contacto con nosotros.
Formulario con campos:
2 columnas:
Nombre* | Apellidos*
1 columna:
Empresa *
Cargo
Mail corporativo * (No puede ser Gmail, yahoo, Hotmail.)
En qué estas interesado (Desplegable Multiopción con siguientes):
- Todos grupos de soluciones
- Una consulta genérica
- Una colaboración
Mensaje *
Protección datos (El mismo que hay en SEMIC. Podemos hacer que no aparezca hasta que no empiezan a rellenar algun campo?)
- Nuestro texto legal
- Checklist aviso legal *
- Checklist comercial *
L’objectiu principal d’un eCommerce és aconseguir vendes i fidelitzar clientes, però una de les majors preocupacions d’un eCommerce és també anar augmentant el valor de la cistella de compra i la despesa mitja per client i en aquest article t’explicarem com utilitzar algunes tècniques de venda per a aconseguir que el teu eCommerce funcioni encara millor.
Es coneix com a cross-selling, o venda creuada, aquella estratègia de venda que consisteix en oferir un o varis productes complementaris a la intenció de compra principal, tant abans com després d’haver finalitzar la compra a l’eCommerce.
A la tècnica de cross-selling se la coneix també com l’estratègia multiplicadora de vendes, ja que suggerint productes relacionats amb el producte que un usuari té a la cistella, es pot augmentar fàcilment el valor de la venda i el número de productes mig per cistella.
A les botigues físiques, els articles de cros-selling serien aquells que es troben a prop de les caixes, aquells que agafes just abans de pagar la compra.
Si el teu eCommerce està desenvolupat amb Magento pots aplicar aquesta estratègia de cross-selling amb l’extensió de productes relacionats automàtics.
La tècnica de venda i màrqueting d’upselling consisteix en oferir al client un producte similar al que desitja compra però amb el que aconsegueixi un major benefici. Perquè aquesta tècnica funcioni s’han de tenir en compte alguns factors com:
Els avantatges principals de l’upselling són que es supera les expectatives de l’usuari i es queda més satisfet i que s’incrementen els ingressos.
Si el teu eCommerce està desenvolupat amb Magento pots aplicar aquesta tècnica d’upselling amb l’extensió “Cross-sell / Upsell Products”.
Perquè acabis d’entendre millor com funcionen aquestes dues tècniques, et posem un exemple perquè visualment ho vegis molt clar. Com veuràs, a la imatge un client inicialment tenia la intenció de comprar tan sols una samarreta blava, però amb el cross-selling l’eCommerce de retail aconsegueix augmentar el valor de la cistella quan el client afegeix els pantalons texans. I amb la tècnica d’upselling el client canvia la samarreta blava (la qual ja no compra) per una altra samarreta vermella d’import superior, amb la que l’eCommerce obté un major benefici, ja que el Customer LifeTime Value augmenta.
De totes maneres, recorda que si desitges ajuda i assessorament al teu eCommerce B2C o eCommerce B2B pots contactar amb el nostre equip.
Utilitzant aquestes dues estratègies de màrqueting correctament al teu eCommerce, pots aconseguir els següents beneficis:
Sens dubte, el cross-selling i l’upselling ajuden a aconseguir més vendes de forma ràpida, pràctica i senzilla per a multiplicar la facturació del teu eCommerce. Començaràs a utilitzar-les? T’agradaria tenir-les en compte en el llançament del teu pròxim eCommerce?
Contacta amb el nostre equip i t’ajudarem a tenir un eCommerce amb una tecnologia robusta i amb gran potencial!