Utiliza el formulario o envíanos un email a [email protected] si quieres ponerte en contacto con nosotros.
Formulario con campos:
2 columnas:
Nombre* | Apellidos*
1 columna:
Empresa *
Cargo
Mail corporativo * (No puede ser Gmail, yahoo, Hotmail.)
En qué estas interesado (Desplegable Multiopción con siguientes):
- Todos grupos de soluciones
- Una consulta genérica
- Una colaboración
Mensaje *
Protección datos (El mismo que hay en SEMIC. Podemos hacer que no aparezca hasta que no empiezan a rellenar algun campo?)
- Nuestro texto legal
- Checklist aviso legal *
- Checklist comercial *
El control d’estocs o inventari és clau per a una bona logística empresarial. Per això, la gestió d’inventari mereix un control exhaustiu que permeti identificar i comptabilitzar els productes emmagatzemats, detectar possibles pèrdues per a assignar-los-hi un valor a les existències i així poder calcular el compte de resultats.
Estalvia temps de recompte i mantinguis el teu estoc permanentment actualitzat gràcies al mòdul de gestió d’inventaris de SAP Business One. Vols conèixer els seus principals beneficis?
Administra nivells d’inventari, articles, llistes de preus, control d’entrades i sortides, acords especials de preus, punts de re-ordre, transferències entre magatzems, estoc màxim i mínim, transaccions d’inventari, articles substituts i gestió de lots.
Defineix articles de producció (fabricació), adquisició (compra) o no inventariats, tals com mà d'obra o viatges. Mantingues la informació per defecte per a cada article, incloent proveïdor de compra, unitat de mesura de compra, unitat de mesura de venda i estatus tributari.
A més, podràs mantenir els articles inventariats en múltiples magatzems, amb diferents costos associats, depenent de la locació.
SAP Business One ofereix una funcionalitat de millors pràctiques per a suportar les teves compres, integrant tot el procés de compra des de la creació de l’ordre passant per la recepció de les mercaderies fins al pagament de la factura. Suporta totalment processos especials tals com devolucions i càrrecs especials. Les ordres de compra es creen en poques etapes fàcils, i integren totalment informació mestre del distribuïdor i de l’article. Les ordres de compra a SAP Business One suporten múltiples divises i categories d’articles, tals com matèries primes, mercaderies per a compra/venda i serveis.
Podràs establir llistes de preus per a diferents categories de distribuïdor i article, com a preus per a distribuïdor i minoristes, i implementar diferents models de descompte, com descomptes especials i per volum per a obtenir una gestió dels inventaris amb SAP Business One detallada. Quan s’introdueix un article d’una ordre de compra, es seleccionen automàticament les llistes de preus i s’apliquen els descomptes.
Aquest mòdul d’inventari de SAP Business One disposa de funcionalitats multi plataforma que estan pensades i dissenyades per a facilitar la gestió de tasques operatives, el control d’entrades i sortides de mercaderia i realitzar un millor seguiment de traçabilitat.
SAP Business One està pensat i dissenyat per a facilitar el dia a dia dels treballadors de petites i mitjanes empreses, Per això, és un sistema de gestió integral dels aspectes més rellevants d’un negoci.
Si desitges més informació sobre aquest mòdul o qualsevol altre de SAP Business One, t’animem a que contactis amb un dels nostres consultors especialistes en SAP Business One en aquest enllaç.