Utiliza el formulario o envíanos un email a [email protected] si quieres ponerte en contacto con nosotros.
Formulario con campos:
2 columnas:
Nombre* | Apellidos*
1 columna:
Empresa *
Cargo
Mail corporativo * (No puede ser Gmail, yahoo, Hotmail.)
En qué estas interesado (Desplegable Multiopción con siguientes):
- Todos grupos de soluciones
- Una consulta genérica
- Una colaboración
Mensaje *
Protección datos (El mismo que hay en SEMIC. Podemos hacer que no aparezca hasta que no empiezan a rellenar algun campo?)
- Nuestro texto legal
- Checklist aviso legal *
- Checklist comercial *
Al mal temps bona cara. I en aquests moments de confinament, estrès, distanciament social,... en que tot pugui veure’s molt negre hem de saber trobar-te els punts positius i un d’ells és la oportunitat de negoci online: els ecommerce estan triomfant.
Ja abans que arribés aquesta crisi sanitària a les nostres vides, les vendes online dels ecommerce a Espanya havien crescut un 260% en cinc anys, segons la CNMC, la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència, passant de 2.833 milions d’euros facturats al 2013 a 10.116 milions d’euros facturats al 2018. I la CNMC va revelar que de 2018 a 2019 el creixement fou d’un 28%, dada que suposa que les vendes online a través dels ecommerce facturen pràcticament 12.000 milions d’euros.
Però no va augmentar solament la facturació, també els compradors online, cada cop hi ha més usuaris habituals que realitzen les seves compres en ecommerce, ja que un estudi d’IAB Spain afirma que de 2017 a 2018 van augmentar en un 18%. I de fet, segons un estudi de BBVA Research, més del 50% de persones entre 16 i 74 anys, a Espanya, ja compren a internet, tot i que molt part del pastís se la queden els ecommerce estrangers, gairebé un 60%.
En aquest últim estudi, també s’evidencia que la quantitat de diners que els usuaris espanyols gasten en ecommerce augmenta any rere any i que actualment 1 de cada 5 euros gastat per persona és a internet. Al 2015 era poc més d’un 11% i actualment ascendeix fins al 20%.
Per altra banda, cal destacar que els sectors que més vendes collien eren el turisme (agències de viatge i operadors turístics amb el 16% de la facturació total; el transport aeri amb un 8,8% i l’Hosteleria amb un 5,8%) i la moda amb un 5,6% del volum total.
Comerç electrònic actualment a Espanya
Telefònica va declarar que durant la primera setmana de confinament, a Espanya, el tràfic a internet generat per la xarxa IP de Movistar va augmentar un 26% respecte a l’habitual. El que evidencia una gran oportunitat per a mostrar els teus productes al món a través d’una pàgina web o una botiga online.
Quins efectes ha tingut sobre cada sector? Doncs òbviament hi ha alguns sectors que n’han sortir més beneficiats que d’altres, però tot i així la venda online no ha cessat i en aquests moments s’ha convertit en la gran oportunitat de negoci i facturació per a moltes pimes.
Segons Geotelecom els tres tipus d’ecommerce que més han augmentat les vendes online han estat els següents:
Seguint-los d’aprop, les vendes online d’electrodomèstics i tecnologia, així com de joguines infantils, material de manualitats per a adults, ferreteries, màquines per a fer exercici a casa, mobles i nutrició esportiva, també estan sent notables.
Vendes en ecommerce en el món
Aquesta crisis sanitària està afectant a tot el món, però el comportament dels comerços electrònics no és el mateix a cada país. De fet, a Itàlia, els ecommerce han crescut en vendes en un 82,3% durant el confinament pel COVID-19, ja que s’ha limitat les sortides dels domicilis dels italians.
Segons un últim estudi, d’Ipsos MORI, el 50% dels consumidors xinesos diuen que compren online amb més freqüència articles que solien comprar en els comerços físics. Altres països com Vietnam, Índia i Rússia també han vist créixer les ventes dels seus ecommerce fins a un 57%, 55% i 27% més, respectivament.
Respecte a les vendes del sector turístic, cal destacar que un informe d’Izea confirma que el 55% dels usuaris probablement reservin les seves futures vacances durant el confinament del coronavirus. Per tant, serà un sector que es preveu que no noti massa la crisis d’aquest virus.
Com actuar actualment amb un ecommerce?
Si t’estàs plantejant la possibilitat de traspassar el teu negoci al món online en aquests moments et recomanem que abans llegeixis aquest post sobre “Les 14 preguntes que has de fer-te abans d’obrir un ecommerce” i aquest altre sobre “Perquè utilitzar Magento pel teu ecommerce?”, els quals, t’aclariran molts dubtes i incerteses que puguis tenir.
En primer lloc, has de plantejar-te si necessites un ecommerce B2C o un ecommerce B2B. Quina és la diferència? Un ecommerce B2C va dirigit al client final i l’ecommerce B2B a empreses.
Amb els dos tipus de comerços electrònics has de plantejar-te una estratègia de vendes i si ho desitges, el nostre equip especialitzar en vendes online pot ajudar-te a complir amb els teus objectius. Com? Envia’ns un correu a [email protected] i ells es posaran en contacte amb tu d’immediat per a conèixer com és el teu negoci, a quins clients et dirigeixes, quins són els teus productes o serveis i aconseguiran ajudar-te a consolidar la presència digital del teu ecommerce per a impulsar la teva marca en el món online!
Què et permetrà a nivell empresarial un ecommerce? Consolidar el teu negoci i canals de venda en el món digital. A més a més, no has de preocupar-te per la integració amb el teu negoci tradicional si ja el tens, ja que pots unificar tots els canals de venda i el teu sistema ERP, per a automatitzar la gestió de les compres, productes i estoc en temps real.
Des d’ACTIUM Digital t’animem a que aprofites aquesta oportunitat per a triomfar en el món online amb un ecommerce únic, dissenyat al teu gust i amb una tecnologia com Magento, caracteritzada pels seus alts nivells de seguretat, flexibilitat i escalabilitat!