Solicítanos información

Utiliza el formulario o envíanos un email a [email protected] si quieres ponerte en contacto con nosotros.

Formulario con campos:

2 columnas:
Nombre* | Apellidos*

1 columna:

Empresa *

Cargo

Mail corporativo * (No puede ser Gmail, yahoo, Hotmail.)

En qué estas interesado (Desplegable Multiopción con siguientes):
- Todos grupos de soluciones
- Una consulta genérica
- Una colaboración

Mensaje *

Protección datos (El mismo que hay en SEMIC. Podemos hacer que no aparezca hasta que no empiezan a rellenar algun campo?)
- Nuestro texto legal
- Checklist aviso legal *
- Checklist comercial *

L'EMPRESA

Fira Barcelona és una de les organitzacions firals més importants d’Europa amb dos recintes a la ciutat de Barcelona, un a Montjuïc i un altre a la Gran Via, amb uns 400.000m2 bruts de superfície expositiva, i acull cada any més de 150 salons, congressos i esdeveniments corporatius que atreuen 30.000 empreses directes i representades, i aproximadament uns 2,5 milions de visitants de 200 països i territoris.

Fira Barcelona compta amb una xarxa de delegacions al voltant del món i és membre de les grans associacions firals internacionals. I a ACTIUM Digital estem feliços de que ens hagin escollit per a ser partners per a la creació d'una aplicació mòbil com a part de la seva estratègia de transformació digital. 

 

Dades de l'empresa

Ubicació: Barcelona
Any de creació: 1932
Nombre de treballadors: 40.000 (directes i indirectes)

Solució proposada

"Estem molt satisfets d’haver treballat amb l’equip d'ACTIUM Digital, ha sigut una molt bona experiència, tant per la seva proximitat a nivell humà com per la seva qualitat tècnica. S’han implicat molt i ens han desenvolupat el framework d’apps per fires que necessitava el nostre negoci".

Maria Bonvehí, IT Service Manager a Fira Barcelona

Necessitats

Fira de Barcelona necessitava un partner tecnològic que pogués dissenyar i desenvolupar una aplicació a mida en la que es poguessin crear aplicacions independents per a cada una de les fires, salons o esdeveniments que organitza: amb secció de networking, noticies, contactes, wallet amb l’entrada, ... Per això, van confiar en el nostre equip.

El su major repte...

Reto

Crear una aplicació amb dades semiautomatitzades i amb un disseny modern.

Solució

Després de mantenir vàries reunions amb l’equip de Fira Barcelona, es va crear un projecte innovador en el sector de les fires per a integrar amb el stack tecnològic de Fira Barcelona.

S’han aplicat tecnologies com Angular (pel gestor de continguts propi que alimenta les aplicacions), Spring, JPA, Jenkins i Docker. A més a més, s’ha semi automatitzat la recuperació de les dades per a alimentar l’aplicació.

Les funcionalitats d’aquesta aplicació pels usuaris són:

  • Entrades: disposar de les entrades de les fires, esdeveniments i salons al mòbil amb tan sols fer login.
  • Planificador d’esdeveniments: guardar com a favorits els que interessen perquè 15 minuts abans que comencin l’usuari rebi una notificació.
  • Xat: poden establir contacte i fer networking amb tots els assistents.
  • Valoració o puntuació: de tots els esdeveniments.
  • Visualització del “fresh content”: pantalla de benvinguda que varia segons la fira, dia i hora, i en la que els banners es modifiquen per a oferir descomptes, ofertes o oportunitats momentànies.
  • Informació essencial: com arribar, preguntes freqüents, pantalla d’actualitat amb les últimes publicacions a les xarxes socials i al blog, ...

Resultat final

Actualment, Fira de Barcelona, gestiona l’aplicació de manera diària per a donar un millor servei tant a proveïdors com a visitants de les fires. I aquesta aplicació els permet disposar de notificacions directes enviades des del gestor i d’estadístiques per a analitzar les dades i extreure conclusions empresarials.

 

 

Comencem avui mateix?

No esperis a demà i comencem a treballar en la teva estratègia digital. Junts desenvoluparem una aplicació mòbil d'èxit!