Utiliza el formulario o envíanos un email a [email protected] si quieres ponerte en contacto con nosotros.
Formulario con campos:
2 columnas:
Nombre* | Apellidos*
1 columna:
Empresa *
Cargo
Mail corporativo * (No puede ser Gmail, yahoo, Hotmail.)
En qué estas interesado (Desplegable Multiopción con siguientes):
- Todos grupos de soluciones
- Una consulta genérica
- Una colaboración
Mensaje *
Protección datos (El mismo que hay en SEMIC. Podemos hacer que no aparezca hasta que no empiezan a rellenar algun campo?)
- Nuestro texto legal
- Checklist aviso legal *
- Checklist comercial *
Escriu les teves dades de contacte i t'enviarem per email el catàleg en PDF
Deixa'ns les teves dades de contacte i un dels nostres consultors especialistes es posarà en contacte amb tu per a posar data per a la DEMO.
amb un procediment de signatura predefinit o lliure, permetent automatitzar el procés.
amb un potent cercador i filtre que permet disposar de tots els documents digitals de l’empresa, conèixer el seu estat i informació destacada d’un cop d’ull.
per a poder realitzar la signatura digital de varis documents digitals a la vegada.
“Moltes solucions permeten digitalitzar el “caos”. Amb la plataforma DDSM ho eliminaràs obtenint una gestió més simple i fàcil.”
Director eCityclic.
Crear nous documents en la pròpia plataforma, digitalitza documents des de l’equip multi funció o puja documents des del teu dispositiu.
La plataforma inclou el concepte de document únic, de manera que tot i que es treballi en diferents mòduls i usuaris, segueix sent sobre el mateix document.
Crea diverses tipologies de documents per a facilitar l’organització, classificació i futura cerca a la plataforma.
Es poden crear tasques associades a altres usuaris per a sol·licitar una gestió sobre aquest document, i facilitar el seguiment del seu estat des del propi document.
S’incorpora la funcionalitat d’edició dels documents en les aplicacions d’escriptori (Word i Oppen Office) guardant automàticament tots els canvis en la plataforma.
Poden crear-se documents des de plantilles predefinides. S’incorporarà de forma automàtica a la plantilla tota la informació i metatags associats com el títol del document, dates, usuari, o qualsevol altre camp.
Vinculació automàtica en el moment de realitzar una comanda als acords pactats amb el client (terminis de pagament, descomptes,... etc).
Es poden visualitzar i traçar totes les accions realitzades sobre un document.
“Moltes solucions permeten digitalitzar el “caos”. Amb la plataforma DDSM ho eliminaràs obtenint una gestió més simple i fàcil.”
Director eCityclic.
Facilita la feina col·laborativa i ordenada amb expedients que poden anar establint diferents tràmits i fases entre diferents usuaris.
Els usuaris podran visualitzar en una vista tots els expedients i realitzar un filtre avançat per a visualitzar els documents que desitgen.
Els usuaris seran indicats dels tràmits i accions a seguir, amb tota la informació associada: terminis de temps, camps personalitzats...
“Moltes solucions permeten digitalitzar el “caos”. Amb la plataforma DDSM ho eliminaràs obtenint una gestió més simple i fàcil.”
Director eCityclic.
Tecnologia
Hem dissenyat la plataforma DDSM per a donar solucions als problemes de gestió documental que tenen les empreses i entitats públiques, buscant una plataforma adaptada a les necessitats digitals dels treballadors i la seva forma de treballar: