Utiliza el formulario o envíanos un email a [email protected] si quieres ponerte en contacto con nosotros.
Formulario con campos:
2 columnas:
Nombre* | Apellidos*
1 columna:
Empresa *
Cargo
Mail corporativo * (No puede ser Gmail, yahoo, Hotmail.)
En qué estas interesado (Desplegable Multiopción con siguientes):
- Todos grupos de soluciones
- Una consulta genérica
- Una colaboración
Mensaje *
Protección datos (El mismo que hay en SEMIC. Podemos hacer que no aparezca hasta que no empiezan a rellenar algun campo?)
- Nuestro texto legal
- Checklist aviso legal *
- Checklist comercial *
Sabies què SAP Business One tot i ser un ERP (Sistema de Planificació de Recursos Empresarials) disposa d’un mòdul de CRM (Customer Relationship Management)?
SAP CRM és un component essencial de SAP Business One perquè s’utilitza per a aconseguir objectius a curt termini, reduir costos i augmentar la capacitat de presa de decisions a través de la definició d’un enfoc futur. En aquest mòdul, el departament comercial, podrà registrar totes les oportunitats de venda durant el cicle de vida d’un client per a millorar el sistema de captació-fidelització de clients.
Gestiona les relacions amb els clients a través d’un CRM amb àmplies funcionalitats de màrqueting i vendes.
Funcions del mòdul de CRM de SAP Business One
El mòdul de SAP Business One de CRM és una eina de màrqueting que consta de funcionalitats clau per a un negoci:
Característiques del mòdul de CRM de SAP Business One
Aquestes són algunes de les característiques principals d’aquest mòdul de SAP Business One:
El millor del mòdul de CRM de SAP Business One
Els beneficis d’aquest mòdul de SAP:
Alguns dels avantatges del CRM de SAP Business One:
Com ja hauràs vist, el mòdul de CRM de SAP Business One és el que ajuda a una empresa a mantenir-se totalment connectada amb els seus clients per a aconseguir els seus objectius. Si necessites o vols més informació, no dubtis en sol·licitar-nos-la aquí.
Esperem poder-te ajudar en el teu camí cap a la transformació digital del teu negoci!