Utiliza el formulario o envíanos un email a [email protected] si quieres ponerte en contacto con nosotros.
Formulario con campos:
2 columnas:
Nombre* | Apellidos*
1 columna:
Empresa *
Cargo
Mail corporativo * (No puede ser Gmail, yahoo, Hotmail.)
En qué estas interesado (Desplegable Multiopción con siguientes):
- Todos grupos de soluciones
- Una consulta genérica
- Una colaboración
Mensaje *
Protección datos (El mismo que hay en SEMIC. Podemos hacer que no aparezca hasta que no empiezan a rellenar algun campo?)
- Nuestro texto legal
- Checklist aviso legal *
- Checklist comercial *
La transformació digital fa referència a la integració de les noves tecnologies en les empreses, canviant radicalment les metodologies de treball per a poder obtenir resultats en termes d'eficàcia i eficiència aprofitant l'evolució de la tecnologia.
La transformació digital no és una opció que es pugui obviar, les empreses han de plantejar-se l'adaptació a aquest nou horitzó digital. Cal aprofitar la transformació digital per a renovar-se i competir.
El punt més important de qualsevol transformació digital és que l'empresa entengui la necessitat de digitalitzar els seus processos i que aposti per a dur-lo a terme: buscar noves metodologies d'organització i gestió interna, millorar els canals de comunicació amb els clients, etc… La transformació digital permet que les empreses tinguin una millor capacitat d'adaptació als canvis del mercat a mesura que la tecnologia avança.
Quin paper juga el SEO en la transformació digital de les empreses?
Per a una millor optimització dels continguts és important que els redactors coneguin el funcionament dels motors de cerca i la intenció de cerca dels usuaris a més de conèixer eines que puguin ajudar-los a posicionar millor els seus continguts.
Un informe de la Comissió Europea sobre les plataformes Online parla sobre la importància de l'optimització de les pàgines web per als motors de cerca i afirma que el 88% de clics que es realitzen en les pàgines de cerca s'executen en els 5 primers resultats. També afirma que el 66% de les PIMES de la Unió Europea afirma que el posicionament en cercadors té un impacte significatiu en les seves xifres de negoci.
El SEO hauria de jugar un paper vital en l'estratègia digital de tota empresa que vulgui apostar per la digitalització i la transformació digital de la seva empresa.
, detecció i eliminació de continguts de baixa qualitat tant per als nostres usuaris com per als motors de cerca són punts que hauran de ser revisats i optimitzats tenint en compte els patrons de comportament dels usuaris i les seves intencions de cerca en els cercadors.
A més dels punts detallats en el paràgraf anterior existeixen formats de visualitzacions web enfocades a la millora de la interactuació dels usuaris a través de dispositius mòbils:
El concepte Mobile First Index correspon al procés d'indexació de les pàgines web en Google prenent com a referència les versions mòbils d'aquestes, per això és important que la nostra pàgina web estigui totalment adaptada i optimitzada per a les dimensions de pantalla dels dispositius, no és suficient que la nostra pàgina s'adapti a les dimensions de pantalla mitjançant tecnologia responsive, Google aprecia més que la pàgina web tingui una versió única i diferenciada de la versió d'escriptori, encara que la tecnologia responsive no és una mala opció per a mostrar la nostra web en dispositius amb menor dimensions de pantalla.
El AMP Project (Accelerate Mobile Pages) és un projecte de codi obert de Google que té per objectiu millorar els temps de càrrega d'una pàgina web per a dispositius mòbils a través de trànsit orgànic. El AMP aconsegueix millorar l'experiència dels usuaris reduint fins a un 85% els temps de càrrega de la nostra pàgina web i minimitzant el consum de dades. A més, les pàgines web que contenen resultats en format AMP aconsegueixen un lloc privilegiat en les SERP de Google, els resultats es mostren en posicions superiors que resultats que no ho són.
Això no significa que el AMP vagi a substituir a les versions mòbils de les pàgines web, el AMP és una tecnologia pensada per a Blocs o seccions de notícies on no s'ofereixen ni productes ni serveis.